Hogyan lehet mérni, hogy mire figyel fel a vásárló a boltban? Mi megmutatjuk!
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.)
17:00-18:30 | 14 szabad hely
Te felfigyelsz a boltokban a reklámokra, extra termékkihelyezésekre? Próbáld ki! Eladóhelyi reklámok hatékonyságmérését végezzük egy interaktív előadás keretében, mégpedig szemkamerával.
Ismerd meg testközelből a szemkamerás kutatás folyamatát! A fogyasztók viselkedésének vizsgálatában egyre fontosabb eszközt jelent a szemkamera. Ez alkalommal az egyik leggyakrabban használt Neuromarketing módszer gyakorlati oldalát mutatjuk meg az érdeklődőknek. A látogatók az interaktív előadás során egy valós projektbe kapnak betekintést az előkészületektől, a terepmunkán át, az elemzésig.A program idejére minden résztvevő piackutatóvá válhat.
Regisztrációköteles program
Lejárt a regisztrációs határidő: 2023. szeptember 29., 10:00
Helyszín
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
7622 Pécs, Rákóczi út 80.
B312
Időpont(ok)
2023. szeptember 29.
17:00-18:30 | 14 szabad hely
Akadálymentesen megközelíthető
Szereplő(k)
Szervező egység(ek)
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
Tudományág(ak)
Közgazdaságtudomány
Programtípus(ok)
Bemutató
Beszélgetés
Interaktív előadás
Javasolt korosztály(ok)
Középiskolások
Egyetemisták
Felnőttek (18-100)